luni, 10 martie 2014

Trupa Iris - 8 Martie 2014

Trupa Iris
- 8 Martie 2014 -

Tocmai am comentat la un videoclip de pe youtube, al trupei Iris, de când a fost la TVR, avându-l în componență pe noul solist Rafael.
Cineva scria într-un comentariu, la videoclipul respectiv, că este foarte dezamăgit de faptul că Iris face playback la TVR și i-am scris că nu am ratat niciun eveniment, din București, de când, în trupă, este noul solist. Au cântat LIVE și am fost încântat de fiecare dată.



Nu știu ce naiba se întâmplă cu lumea că s-a cam obișnuit cu telecomanda și cu fotoliul. Vrei LIVE? Mergi la concert! Susține trupa fiindu-i alături în cluburile în care prestează LIVE. Apoi, dă-ți cu părerea. Mi se pare mie sau ne-am cam „domnit”?



Trecând peste mâhnirea anterioară și întorcându-mă la subiectul inițial, am participat la evenimentul organizat cu ocazia zilei de 8 Martie, din Club Fusion, București, unde Iris a prestat LIVE.
Intrarea a costat 20 de lei pentru domni, iar pentru doamnele și domnișoarele sărbătorite a fost gratuită.

Până când am găsit locația a fost mai ciudat. Ca să ajung la clădirea respectivă a trebuit să intru în curtea unui service auto și să merg puțin pe bâjbâite. Fără vreo reclamă luminoasă sau ceva care să indice că ar fi ceva important acolo.
Strada se numește Traian Popovici dar înainte se numea strada Unității. Cineva mi-a spus că a ajuns cu taxiul acolo dar taximetristul a fost în mare încurcătură.
Sunt convins că unii au ratat evenimentul din cauza asta.


Prestația trupei Iris a fost la înălțime! Atmosfera incendiară. Energie la maxim!
Nu am mers cu mâna goală și am luat și camera de filmat cu mine și aparatul de fotografiat ca să am cât mai multe amintiri.
Recunosc că m-a cam luat valul, la vreo două piese, și am cam compromis sunetul de pe filmare.
Așadar, pe filmare, se aude cum am cântat câteva refrene, aproape la fel de frumos ca o lebădă. :)) Noroc că nu știu versurile la toate piesele lor că altfel...

„Ratarea ratărilor” a fost că nu am prins să fotografiez momentul, de după concert, când Rafael, care era asaltat de fani, a pupat burtica unei tipe care era deja în câteva luni bune. Am observat doar finalul momentului.

Acum, aștept următorul eveniment Iris care va avea loc, în data de 27 martie 2014, la Hard Rock Cafe, pe șoseaua Kiseleff.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu