miercuri, 28 mai 2014

Pentru ce ați făcut copii?

Pentru ce ați făcut copii?


Vreau să vă întreb ceva. Pe toți cei care citiți această postare.
Puteți răspunde aici sau puteți să vă răspundeți, fiecare, în sinea voastră.

Pentru ce ați făcut copii sau de ce aveți de gând să faceți? Pentru ce credeți că v-au făcut părinții voștri? Pentru a înghiți căcatul ăsta?


Îmi cer scuze dar mă întreb CUM și CÂT mai suportăm cu TOȚII?
Până unde suntem dispuși să mergem? Cât de inconștienți sau de fricoși putem fi?
Cât ne vom mai minți singuri că nu avem ce face? Cât vom continua să le spunem celorlalți:
„Asta e! Tot vom muri odată și-o dată deci fiecare trebuie să moară de ceva!”

Da, așa este! Și eu voi muri de ceva! Iar acel ceva va fi nepăsarea și durerea ta în cot!
Semnale peste semnale, nereguli peste nereguli, iar noi băgăm capul tot mai tare în nisip.

Mă gândesc că aș face bani frumoși dacă aș începe să fac un curs la nivel național în care să vă învăț copiii cum să bage capul în nisip când se confruntă cu vreo problemă.
Dar dacă mă gândesc și mai bine s-ar putea să nu știu cum să predau asta fiindcă nu am făcut-o niciodată.
Întotdeauna mi-am dat demisia când nu am mai putut lupta singur și întotdeauna voi face la fel când voi simți că rahatul mă copleșește și nimeni nu mă ajută să îl spăl, să îl curăț.

Nu mai trăiți în genunchi, oameni buni! Îndreptați-vă umerii și ridicați-vă în picioare!

Vă amintiți? Fiecare trebuie să moară din ceva! Măcar nu muriți cu gurile pline și înecați în rahat! Nu vă lăsați copiii să moară astfel! Nu pentru asta i-ați făcut! Nu pentru asta ați fost făcuți nici voi și fiecare dintre noi.

Nu vă mai fie frică! Nu rămânem aici! Cerul ne așteaptă pe toți! Vă garantez asta!

Lăcustele rod. De ce fac asta? Fiindcă doar atâta știu!
Întrebarea este: când le oprim? Așteptăm până când vor ajunge la mine, la tine, la fiecare dintre noi?

Dispare linia ferată!
Citiți și... judecați singuri! Unora, capul, încă vă aparține!

Articolul din Capital.ro:
ȘOCANT: DISPARE APROAPE JUMĂTATE DIN CALEA FERATĂ - VEZI documentul care s-a discutat azi în GUVERN

Nota scrisă de RAW (o pagină de informare de pe Facebook):
„Deci guvernul are bani pentru biserica, pentru jandarmii de la Pungesti, are bani electorali, ajutor pentru Albania, sterge datoriile de milioane a sute de firme, dar nu are bani pentru intretinerea caii ferate? Pe de lata parte, Geoana tocmai a zis azi ca tara este un Eldorado pentru exploatarea resurselor energetice (nu conteaza daca suntem ori nu suntem de acord) dar nimeni nu vorbeste despre cum va fi transportata productia asta nemaipomenita. Pe de alta parte, Sova aspus, tot azi, ca a fost impresionat de autostrazile si caile feroviare din China. Nimeni nu lucreaza cu nimeni in acest guvern. Fiecare e pe felia lui si schimba legislatia, fac proiecte pentru bucatica lui. E ca si cum fiecare ar lucra pentru tara lui nu pentru una singura, Romania. Noi doar observam si aratam cu degetul greselile si anomaliile, dar in ultima vreme aceste neghiobii ating gradul imbecilitatii perfecte si trebuie sa spunem clar ca autorii lor nu reprezinta romanii.”

Omenia salvează România!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu