luni, 9 februarie 2015

Vine sau nu războiul?

Vine sau nu războiul?




În timp ce îngurgităm ceea ce ne dă marș-media românească taburile se plimbă prin țară către est, te trezești cu câte un jandarm, stând lângă o clădire, într-o dimineață obișnuită în care mergi la muncă, echipat numai de patrulă nu..., englezii spun că vor trimite 1000 de soldați în România și Polonia, NATO că își va întări poziția în România și va aduce tehnică militară, rușii spun că nu au ce face cu România dacă încep asaltul, iar politicienii infractori din Ungaria tot ascut tăișul discrepanțelor dintre noi românii și frații noștri maghiari.

Noi, oamenii de rând, mergem la muncă. În timpul acesta circul cu politicieni arestați se derulează non-stop promițând noi arestări spectaculoase dar totuși ceva important se întâmplă în spate. Ceva foarte important dacă stăm puțin să ne gândim fiindcă nu s-a ajuns la arestarea celor mai mari infractori din politică dacă ceva extrem de grav nu s-ar întâmpla în spatele cortinei.

Sau poate numai eu îmi pun întrebarea aceasta și totul este ok sau oceni harașo!

Mă uit în jur și văd numai țepe, alergătură după bani care mai apoi sunt cheltuiți aiurea pentru că, nu, banii nu se fac ușor în România. Prea puțini își pun problema să creeze ceva cu banii respectivi, iar aceștia ajung în cele din urmă să fie efectiv aruncați.
Aruncați pe curve, sucuri infectate cu chimicale, mezeluri îndopate cu otravă, țigări, alcool și dracu mai știe ce nebunii de îți vine să te iei de cap și să te tot duci. Dar, ghinion! Pământul e rotund! Că altfel, de multe ori, dacă aș fi știut că are un capăt, m-aș fi tot dus!

Până una alta, ceva se va întâmpla. Avem nevoie de ceva șocant care să ne zdruncine bine și să ne facă să ne revenim în fire fiindcă am uitat multe. Mult prea multe!
Am uitat ce este cu adevărat important. Am uitat și am neglijat natura. Ne-am lăsat ademeniți de politicieni, de popi, de curve, de strălucirea otrăvită a corporatiștilor, iar noi, săracii, ne-am rătăcit.
Ne-am rătăcit și ne-am amăgit că se poate și așa. Am fost deturnați de la drumul nostru, de la direcția firească.

Nu, fraților! Nu se poate și așa! Nu poți otrăvi, jefui, batjocori și desconsidera tot ceea ce este în jurul tău când tu ești pe drumul care duce tot mai departe de armonie cu natura, de iubire și respect față de semeni, de dorința de a face ceva bazat pe principii sănătoase și altruiste.

Nu! Nu se poate și așa, iar mai devreme sau mai târziu vom da cu capul de pământ. De pământul pe care l-am umplut de gunoaie, de otravă. De pământul pe care l-am modelat în funcție de încălțămintea zilei respective fără măcar a ne uita la el. De pământul pe care l-am lăsat în paragină ori l-am vândut chiar de el aparține copiilor copiilor noștri.

Va veni momentul în care vom lua contact cu el, iar atunci ne vom aminti ceea ce am uitat. Ne vom aminti drumul și vom reînvăța calea.
Sau, dacă nu suntem atât de norocoși și de înzestrați precum se spune, doar ne vom lovi de el, pentru ultima oară, și atât. Pur și simplu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu